Kategoriler

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Hoşgeldim Ben!

  Uzun zamandır blog açmayı düşünüyordum fakat aklımda bir sürü soru vardı.Bunlardan ilki ''Url'm ne olacak?!'' sorusuydu.Sanırım o sorumun cevabını şu an aldım.İkincisi ''Nasıl başaracağım?!'' sorusuydu.Bir şekilde başarmayı düşünüyorum.^_^

      Öncelikle kendimi tanıtmalıyım.Ben Sıla Özkan.Çoğu kitap bloglarının sahiplerinden küçüğüm.14 yaşındayım.Fakat kitaplar konusundaki fikirlerim küçük değildir,emin olabilirsiniz.Bunun dışında,bir erkek kardeşim var.Benim tam zıttımdır aslında.Ben nasıl kitap okumayı,film izlemeyi seviyorsam,o da bunlardan nefret eder.Bu arada; bloğumda herşeye değinebilirim.Mesela bir gün film yorumu yaparken diğer gün kitap yorumu yapabilirim.Yani bloğumu sadece ''Kitap bloğu.'' olarak sınırlandırmayacağım.

  Okuduğum kitaplar arasında en sevdiklerimi sıralamaya karar verdim.Böylece siz de benim kitap zevkimi anlamış olursunuz.

∞ Jennifer L Armentrout - Lux Serisi. (Son kitabının kapağını gördükten sonra yıkıldım.Bunu sizden saklamayacağım.Diğer kapaklar son derece afilliyken Oppositon'un kapağı gerçekten beni yıktı.-_- )


∞ Cassandra Clare - Ölümcül Oyuncaklar Serisi. ( Bu seriyi ancak Düşmüş Melekler Şehri çıktığında okumaya başlayabildim.Keşke daha önce başlasaymışım.Her kitabını kaç sayfa olduğunu hiç önemsemeden bir günde bitirmek ve yazarın anlatım tarzına bayılmak çok güzeldi.Şimdi ise Artemis'in Cennet Ateşi Şehri'ni yayınlamasını bekliyorum ^_^ Bu arada o kitabın kapağı da aşağıda.)


∞ Becca Fitzpatrick - Hush Hush Serisi. ( Bu kitap benim okuduğum ilk seridir.Kitap okumaya bu seri sayesinde başladım ve tüm bu kitap kurtluğumu Becca'ya borçluyum.Şimdilerde bu serinin film olacağını düşünüyorduk fakat ertelendi.Yapacak birşey yok,bekleyeceğiz :'(  )


∞ Ve son olarak John Green'in Alaska'nın Peşinde kitabı ile Aynı Yıldızın Altında kitabı.İkisine de bayılıyorum fakat artık John Green okuyacağımı pek sanmıyorum.Kitapları o kadar gerçekçi ve o kadar hüzünlü ki,sürekli bir karakter ölüyor ve bu benim için büyük bir yıkım oluyor.Gus'ın ölümünden sonra çok büyük bir süre sanki kendi sevgilim varmış ta ölmüş gibi hissetmiştim.Birde filme gidip tekrardan bunu yaşadıktan sonra ''Bir daha John Green okumamalıyım!'' dedim.Umarım bu kararımdan vazgeçmem ^_^


Beni bol bol tanımak için takipte kalın! Sizi seviyorum <3

 


7 yorum:

  1. ilk olarak; blog açtığın için çok sevindim. başkalarının bloglarından kafanı kaldırıp kendin bir blog açma zamanı gelmişti zaten ;)
    ikinci olarak; opposition kitabının tam çıkış tarihini biliyor musun? çünkü burda ölüp ölüp diriliyorumda ^_^

    YanıtlaSil
  2. Nursu; Ben de yorum yaptığın için çok sevindim.Oppositon kitabının tam çıkış tarihi 5 Ağustos 2014.Ama bu Amerika'daki tarih tabi.:D Dex Yayınevi'nin bizi pek bekleteceğini sanmıyorum.En fazla bir ay sonra elimizde olur diye düşünüyorum :3 Yorumun için teşekkür ederiim ^_^

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Büşraa ^_^ Umarım bende başarılı bir blogger olabiliriim :3

      Sil
  4. sılacım sence psikopat ve kötü çocuk birbirine benziyor mu

    YanıtlaSil
  5. Uyumsuz kitabinin yorumunu youtubeda cekermisinn

    YanıtlaSil
  6. 11-13 yaş kitap önerileri videosu yapabilirmisin? :)

    YanıtlaSil