Kategoriler

10 Ağustos 2014 Pazar

Hades - Alexandra Adornetto Kitap Yorumu.

Ah,pekala sanırım kitabın sonunu okurken kalbim olanlara daha fazla dayanamadı ve durdu.Genelde bir seride ilk kitap süper,ikinci kitap kötü ve üçüncü kitap güzel olur.Bu serideyse birinci kitap ''Eh,idare eder'' seviyesinin biraz üzerindeydi.İkinci kitapsa her açıdan müthişti.Okurken heyecandan yerinizde duramayacağınız türdendi.Feci etkilendim bu kitaptan.Bu arada eklemek isterim,iki günde bitirdim.

  Kitap,birinci kitabın kaldığı yerden devam ediyor.Xavier ve Beth çok mutlu,hatta çok romantikler falan.Kitap eğer başka olaylar olmadan sadece Xavier ve Beth'in vıcık vıcık aşkı üzerine yazılsaydı,muhtemelen Hades'i yarıda bırakırdım.Her neyse,sonuçta öyle olmadı.


(KISKANAN YALNIZ DETECTED.)

Kitabın tanıtımını aşşağıda bulabilirsiniz;


Bethany Church karanlık güçleri uzakta tutmak için dünyaya gönderilen bir melektir. Âşık olmak hiçbir zaman görevinin bir parçası olmamıştır ama Beth ve ölümlü sevgilisi Xavier Woods arasındaki bağ oldukça güçlü ve yoğundur. Fakat ne Xavier'ın aşkı ne de Bethany'nin melek kardeşleri Gabriel ve Ivy'nin koruması onu Cehennem'e götüren bir tuzaktan uzak tutabilmiştir. Orada, iblis Jake Thorn, Beth'in tekrar dünyaya dönmesi için pazarlık yapmayı kabul eder fakat Jake'in istekleri Beth'i ve sevdiklerini yok edecektir.
Alexandra Adornetto'nun kaleminden çıkan bu muhteşem roman New York Times'ın bestseller kitapları arasına giren Hale serisinin ikinci kitabıdır. Bu kitapta da melekler iblislerle çarpışırken aşkın gücü sınanacaktır.
"Bu kitabı sevdim. Çok sevdim. Hatta bayıldım."The Ninja Librarian

Beth ve Xavier,Cadılar Bayramı kutlamasına katılmak için hazırlandı,Beth melek,Xavier kovboy kılığına girdi ve böylece Cadılar Bayramı'nın kutlanacağı terk edilmiş,izbe eve gittiler.

   Beth'in arkadaşı Molly,Beth'in arkadaşlarına yeterince vakit ayırmadığını düşündüğü için trip atıyordu.Melek kızımız da pişmanlık duydu ve kızlarla vakit geçirmeye karar verdi.

******* Spoiler İçerir **********

 Kızlar,Cadılar bayramında eğlenmek için masum bir ruh çağırma işine girdiler ve haberleri bile olmadan geçende Cehennemi boylayan Jake'in geçebileceği bir Portal açtılar.Onların masum oyunu olan bu ruh çağırma olayı,hiçte masum olmayan bir yöne kayınca Beth huzursuzlandı ve Xavier'ı da alarak oradan uzaklaşmak istedi.

 O sırada Beth'in Wes sandığı ama aslında Jake tarafından ele geçirilmiş bir beden izbe eve geldi ve ''Xavier içkiliydi,bir yerden atladı ve ağır yaralandı.'' dedi.Beth'de Xavier'ın yaralandığını ve zarar gördüğünü sanarak mantıklı düşünemedi ve Wes'in (Jake'in) motoruna bindi.Daha sonra olay yerine geldiler ve Xavier'ın aslında hiç yaralanmadığı ortaya çıktı.Böylece Beth,Jake tarafından kaçırıldı ve Cehennem'e sokuldu.

****************Spoiler Sonu.****************

Çok spoiler verdiğimin farkındayım fakat kitabı başka türlü anlatabileceğimi sanmıyordum.

Kitabı; ALIN VE OKUYUN.

İlk kitabına göre gerçekten çok daha güzel.Ama içinizin sıkıldı sahneler de var.Sonuçta kitap Beth'in ağzından yazılıyor ve Beth Cehennem'de! :D

Kötü karakterleri her zaman çok sevmişimdir.İçten içe gıcık olsam da çok tatlı kötü karakterler var.Bu yüzden Hades'te favori karakterim Jake.Sevdiği kız için çaba harcaması gerçekten hoş olabilirdi,tabi kızı Cehennem'e götürmeseydi.

Aşk insanın gözünü kör ediyor işte,naparsınız dklsjfajh

Hala Team Xavier olduğumu söylemeliyim.Ama Jake de çok tatlı değil mi şimdi?

Bu arada kitap meleklerle ilgili olunca benim aklımdan sürekli kanatlar geçiyor.Beth'in Cehennem'de uçma sahnesini gif gibi hayal ettim.Tabi ki gifteki kişiyi kız olarak düşündüm sdklfjasdkg






Kitapta kanatlar açılırken giysileri parçalıyor falan ya,işte o yüzden bu gifi görünce ne kadar aklım ''Bu gifteki kişi Patch!!1!'' dese de, sanırım en iyi melek betimlemesi bu olacaktır.Şimdi sakin olun ve o gifteki çocuğu kız olarak düşünmeye çalışın.Ve alın işte karşınızda Cehennem'de uçan Beth! :D

Kitabı çok beğendim diye bir kez daha vurgulamak istiyorum.Kesinlikle beğeneceksiniz kitabı,buna garanti bile verebilirim.Hale'yi beğenmeyenler bile bence Hades'e bir şans vermeli.

Sıradaki kitabım tabi ki Cennet.Yani Hale Serisi'nin son kitabı.Serinin bitmek üzere olması beni üzüyor.Ama daha okuyacağım bir sürü kitabın olduğunu düşününce sakinleşiyorum klsjklasdj

Alıntıya geçelim;

∞ Siyahlık üzerime kapanıp beni yeryüzüne geri çekerken,aklımda tek bir düşünce vardı.Daha önce bildiğim,özlediğim,hasretini çektiğim hayata dönüyordum.Ama orada,Xavier'ın kolları arasında,zaten evimdeydim.





Puanım;




Daha fazla kitap yorumu için takipte kalın,sizi seviyorum! <3







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder