Kategoriler

8 Ağustos 2014 Cuma

Hale - Alexandra Adornetto Kitap Yorumu

   Yazarımız Alexandra Adornetto Hale kitabını yazarken sadece 18 yaşındaydı.Bu gerçekten tebrik edilesi bir kitap olmuş.Kitabı hava çok sıcak olduğu ve canım hiçbirşey yapmak istemediği için elimden bıraktığım anlar oldu.Fakat aradan 10 dakika geçmeden yeniden okumaya başladım.Sonuç olarak Hale'yi 6 günde okudum.

Söylemek isterim; bu kitap benim ikinci melek serim.Birinci melek serim Fısıltı'ydı ve onu da sevmiştim.Şimdi Hale Serisi'ni okumak bana çok eğlenceli geliyor.

  Kitap hakkında büyülendiğim çok şey var.Başı,kapağı çekiyor.O nasıl bir kapaktı Allah'ım? Beth'in kanat detayları -Bu arada kanatların yapısını sevmedim.İnce ve renkli kanatlar meleklere uygun değildi -_- - Xavier'ın alnına düşen saçı...Bir an kapağı alıp evde besleyesim geldi.^_^

   Hale tam 479 sayfalık bir kitap.Diğer bloggerlar kitaptan sıkıldıklarını söylüyorlar fakat ben tek sayfasında bile sıkılmadım.Hele Xavier'ı tanıdıktan sonra kitaba büyülenmiş gözlerle bakmıştım.

Kitabın tanıtımı aşşağıdaa;



    Görev için bir melek dünyaya gönderildi. Ama âşık olmak, planın bir parçası değildi. Üç melek savaşçı Gabriel, şifacı Ivy, en genç ve en insani olan Bethany kötülüğün etkisi altına girmeye başlayan bir dünyaya iyilik getirmek için Cennet’ten gönderilmiştir. Tüm insan ilişkilerinden kaçınırken, parlak ışıltılarını, insanüstü güçlerini ve en önemlisi de kanatlarını gizlemek için ellerinden geleni yaparlar. Ardından Bethany Xavier Woods’la tanışır ve ikisi de aralarındaki çekime karşı koyamaz. Gabriel ve Ivy buna müdahale etmek için ellerinden geleni yaparlar ama görünüşe göre Bethany ve Xavier arasındaki bağ oldukça kuvvetlidir. Meleklerin görevleri acildir ve karanlık güçlerin tehdidi altındadırlar. Aşk, Bethany’yi kurtaracak mı, yoksa mahvına mı sebep olacaktır?.. 
“Hale kesinlikle harika! Bu kitaba sırılsıklam âşık oldum! Bu hikâyenin hiç bitmemesini istiyorsunuz. Adornetto’nun taze bir yeteneği var ve serinin bir sonraki kitabını sabırsızlıkla bekliyorum!” —Moonlight Book 
“Hale bağımlılık yapıcı, tutkulu ve heyecanla örülmüş. Alexandra Adornetto’nun Hale serisiyle epik bir üçleme yaratacağından eminim.” —Book Crazy 
“Hale’yi okurken kendimi hikâyeye kaptırdım. Olayın geçtiği yer ve zaman güzel kurgulanmış, ayrıca karakterler kalbimi çabucak esir aldı.” —YA Book Addict
 “İçinde yaşamak isteyeceğiniz hikâyelerden biri… hissettiklerini hissedin… hepsini. Bu gerçekten güzel yazılmış bir roman.” —The Ninja Libraria

  Kitabın konusuna gelirsek; kapağından da belli olduğu üzre,melek bir kızın yaşamını anlatıyor.Kızımızın ismi Bethany.Bethany'nin kız kardeşi ve erkek kardeşi melek.Tabi ki Bethany'de bir melek.:D Dünya'yı daha iyi bir yere çevirmek için Cennet'ten geliyorlar.Gabriel ve Ivy,Bethany'ye göre daha tecrübeli melekler.Bethany'se bir melekten çok insan gibi davranışlar sergiliyor.Hata üstüne hata yapıyor.


Benden Beth'e ''Hatasız kul olmaz.'' şarkısı gelsin lütfen.Ehuehuehu 


Xavier'se bizim erkek karakterimiz.Emily adındaki kız arkadaşını yangında kaybedince yeni bir ilişkiye hazır olmadığını düşünüyor.Sonrasında fikrini değiştirecek kızla tanışıyor.Bethany'le.


  Birbirlerine aşık oluyorlar.Fakat Bethany bu aşkın imkansız bir aşk olduğunu düşünüyor.Sonuçta kız melek ve Xavier insan.Kısaca ''Başka Dünyalara.'' aitler.


(Esprim için beni öldürme hakkını size veriyorum kfajksdh)

Sonrasında Bethany Xavier'dan vaz geçemeyeceğini anlıyor ve birşey yapıyor.(Ne yaptığını söyleyemiyorum çünkü ağır spoiler olur.)

Herşey yolunda giderken bu sıradanlığa bomba gibi birşey düşüyor ve tüm o yolunda giden olaylar karışıyor.Okula yeni çocuk geliyor.O geldiği an ben hemen ''Bayanlar baylar,işte karşınızda hikayenin kötü çocuğu.'' demiştim.Kendileri Jake Thorn olur bu arada.:D

Geriye kalan sahneleri yazamıyorum.Spoiler vermek istemiyorum.Fakat şunu söylemeliyim;

''ADAMSIN XAVIER WOODS!11! ''



Hale'yi her elime aldığımda kahve ve birkaç çikolata bana eşlik etti.Onları da buradan anayım dedim dfksdjghajkh


Kısaca; Hale Serisi'ni melekleri seviyorsanız bir araştırın derim.Başka yorumlara bakın,arka kapak yazısını okuyun...Açıkçası ben bu kitabı okunması gereken fantastik türünden bulduğum için aldım.Meleklere karşı bir ilgim var fakat Hush Hush serisi ve Hale Serisi'nden başka kaliteli melek serisi bulamadım.

 Her neyse; belki seversiniz ve almak istersiniz diye kitabın buraya Okuoku.Com'dan satın alma linkini koyuyorum.

http://www.okuoku.com/kitap/hale-alexandra-adornetto-148315.html


(Bu arada kitap siparişimi hızlı ve zararsız bir şekilde elime ulaştırdıkları için tekrardan Okuoku'ya teşekkür ediyorum.Kitabı bir ay önce Okuoku.Com'dan sipariş etmiştim ^_^  )



Alıntılar;

∞  Ivy; ''Otur,Hayalet.'' diye mırıldandı.''Poponun üstüne.''
''Ah,Tanrı aşkına!'' Gabriel elindeki kitabı bıraktı ve başparmağını Hayalet'e uzattı.Tok bir sesle ''Otur.'' diye emretti.
Hayalet şaşırmış göründü ve hemen yere çöktü.Ivy sinirle kaşlarını çattı.''Bütün gün ona bunu yaptırmaya çalışıyordum.Köpekler neden erkek otoritesine hiç karşı çıkmazlar?''

∞ ''Korkma'' diye mırıldandı.''Ben buradayken hiç kimse sana zarar veremez.''




PUANIM;

(5 Puan.)


Daha fazla kitap yorumu için takipte kalın! <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder