Kategoriler

16 Ağustos 2014 Cumartesi

Kore Dizisi Yorumu: Dream High.


Öncelikle bu yorum bol bol gifli olacak.Dream High'ta sevdiğim o kadar çok sahne vardı ki! Bazı diziler bitince ''Nasıl yaşıyorduk?" dediğiniz,bir boşluk hissettiğiniz olur ya.Dream High bitince ben tam olarak bunu hissettim.Ciddi anlamda kendimi boşlukta hissettim.
   
    Dizi 16 Bölüm ve ben 4 günde bitirdim.Bir günde dört bölüm izlediğime göre çok akıcı bir dizi olduğunu anlamışsınızdır. :D

  Dizinin konusu; Go Hye Mi'nin babasının borçlarını ödemek için gittiği Kirin Sanat Okulu'nda olanlar.Go Hye Mi seçmelere Yoon Baek Hee ile katılır.Yoon Baek Hee'ye Hye Mi'yi taklit ettiği için çakma Hye Mi derler.İlk bölümde gerçekten çok sinir bozucuydu.Hye Mi ne yaparsa aynısını yapması beni sinir etti.

Yani Hye Mi saçlarını örgü şeklinde yaptı diye o'nun da yapması şart mıydı gerçekten? Ben böyle şeylere gerçekten çok takarım.Özgün olsaydı Yoon Baek Hee'yi ilk bölümde sevebilirdim...Belki.

Hye Mi ile Yoon Baek He seçmelerde düet yapar ve müdür ikisinden sadece birinin okula alındığını söyler.Bu kişinin Yoon Baek Hee olması Hye Mi'yi çok kızdırır ve müdürün önünde o'nu küçük düşürür.Müdür,o'nu ukala tavırlarından dolayı okula almayacağını söylese de,bir süre sonra yeteneğini heba etmemek adına ''Özel öğrenci" olarak okula alır.

Fakat Hye Mi'nin kalıcı öğrenci olması için,kendisi gibi sorunları olan üç öğrencinin de okula gelmesi gerekmektedir.Hye Mi'den sorumlu olan öğretmen bu sorunlu öğrencilerden birisini bulur.Hye Mi'de köylü olan üçüncü özel öğrenciyi bulmak için yola çıkar.Bu öğrencinin adı Song Sam Dong'dur.Goo Hye Mi'yi ilk gördüğü anda aşık olmuştur.Hye Mi'yse onu Kirin Sanat Okulu'na götürebilmek için Sam Song'dan hoşlandığı yalanını söyler.

(YA ŞU TATLILIĞA BAKAR MISINIZ? BU ÇOCUK GERÇEKTEN KÖYLÜ ÇOCUĞU DİYE DALGA GEÇİLECEK BİR ÇOCUK MU? DALGA GEÇENLER;
ÇARPILIVSINIZ.S )




Hye Mi ile Yoon Baek Hee'nin arasında büyük bir düşmanlık başlar.Daha sonra üçüncü karakterimiz Jin Gook'ta Kirin sanat okuluna katılır ve Hye Mi,Song Sam Dong'u mu yoksa Jin Gook'u mu seçsem diye çok arada kalır.

Başından beri Song Sam Dong ve Goo Hye Mi'nin sevgili olması gerektiğini düşündüğümü de eklemeliyim.^^

Tanıtacağım son iki kişi var.Birisi Jason ve diğeri de Kim Pil Sook.İkisini de çok sevdim.Dizide en beğendiğim çift onlar oldu.Peki Jason ve Kim Pil Sook'u kıskandım mı?

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Evet.




FAVORİ ÇİFTİM 1:

KİM PİL SOOK & JASON.
(Bu arada dizide en merak ettiğim şey Jason'ın soyadıydı.sdhgfajsdg Dizi bitti,hala öğrenemedim.)



FAVORİ ÇİFTİM 2:

GOO HYE Mİ & SONG SAM DONG.

(Çak bi beşlik sahnesi gerçekten müthişti.:D )



Ve tabi ki dizide aşk olduğu kadar arkadaşlık ta var.Dizideki arkadaşlığı bile kıskandım.Benim niye böyle halimden anlayan ve çok eğlenceli bir arkadaş grubum yok?





Dizide Sevmediğim Üç Şey;

1-Hye Mi'nin,Sam Dong'un aşkını görmemesi.

2-Kim Pil Sook'un kilolu halinden nefret edilmesi.Şahsen ben o halini çok sevimli bulmuştum. ^_^ 

3-Yoon Baek Hee.Bir karaktere ancak bu kadar gıcık olabilirdim diye düşünüyorum.Son bölümlerde onu düzeltmeye çalışsalar da benim için farketmez.Baek Hee'yi hiç sevmeyeceğim.



Dizide Sevdiğim Üç Şey;

1-Jason ve Pil Sook'un sevimliliği.

2- Dizinin sembolü olan kolyenin iyi şans getirdiğine inanılması ve kolyenin elden ele dolaşması.Cidden nereye gitse şans getiriyordu.:D

3- Hye Mi'nin "Tebrikler." ifadesi.Hye Mi birini ne zaman tebrik etse kahkaha atıyordum.



Sam Dong& Hye Mi ilişkisini desteklesem de Jin Gook&Hye Mi ilişkisinde de sevdiğim sahneler vardı.
Bakınız;




Kısaca; Müzikal diziler benim için hep çekici olmuştur fakat Dream High'ın yeri gerçekten çok başka.Bu yüzden 16 saatinizin boşa gitmeyeceğini bilmenizi isterim.Dizinin ikinci bir sezonu daha var fakat aynı tayfa ile devam etmiyormuş.Buna çok üzüldüm çünkü bu tayfaya çok alışmıştım...:(

PS: Dizide kullanılan tüm müzikleri tavsiye ederim.Hepsi harika.Özellikle Dream High şarkısı.



PUANIM:



Bir sonraki yoruma kadar takipte kalın.Sizi seviyorum.

-Sıla Özkan.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder