Kategoriler

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Okunmayı Bekleyen Kitaplarım Ve Şu An Neler Yapıyorum

   Yaz tatilinde okurum diye kitapları aldıkça aldım,aldıkça aldım.Peki okuyabildin mi diye sorarsanız...Okuyamadım.

   Bunun nedeni öncelerde havanın sıcak olmasıydı fakat şu an sadece yazdığım hikayeye,başladığım Kore Dizisine odaklanmak istiyorum.Bu arada okumak isterseniz; hikayemin ismi Ölmek İster Misin? Konusunu da anlatmak isterim.


Güven Akman,beş yaşındayken ölümcül bir kaza geçirmiştir.Kaza sonucu tüm kemikleri kırılmış,hatta kolu,bacağı gibi parçaları da kopmuştur.Fakat Güven ölmemiştir.Doktorlar bunun mucize olduğunu söylerler ve araştırmaya başlarlar.Sonunda bir gerçek ortaya çıkar.Güven'in ruhu yoktur.

 Bunun üzerine,Güven'in babası Taner bey,Güven'i insanlardan uzak tutar.O'nun ne olduğunu çözememiştir.İzbe bir odada yıllarını geçiren Güven,on yaşına geldiğinde artık kimseye acımıyordur.Bir tür lanet onun her 10 yılda bir,bir hissine el koyuyordur.Güven 20 yaşındayken utanç duygusu da kaybolmuştur.Daha sonra bir gerçek ortaya çıkar.

Güven,normal bir insanken,ölümüyle bir masumun ölmesine neden olmuştur.Bu yüzden lanetlenmiştir ve şeytan olmuştur.Bundan kurtulmanın tek yolu vardır.Bir kurban vermek.Güven'in,aşık olduğu kızı kurban olarak öldürmesi gerekmektedir.Olaylar,Aden'in gelmesiyle daha çok karışır...


 Okumak isteyenler için Linki;

http://www.wattpad.com/story/10187782-%C3%B6lmek-ister-misin


Ve,bir diğer konu.Yeni başladığım Kore dizisi! :D
Belki izlemişsinizdir,belki izlememişsinizdir.Bilemiyorum ama dizinin ismi Dream High,her türlü yeteneğin bir arada olduğu bir okulu konu alan bu diziye BA-YIL-DIM.

 Özellikle bu çocuğa bayıldım.O'nun sahneleri olduğunda diziye kenetleniyorum.İtiraf edebilirim sdkfhakjsdgh


İzlemek isteyenlere tavsiyemdir.Bir günde sekiz bölüm izlediğime göre,sürükleyici bir dizi.Tavsiye ederim ^^


Sıra geldi,okunmayı bekleyen kitaplarıma.Şu an okunmayı bekleyen kitaplarıma acıyorum çünkü en az bir ay daha onlara dokunamayacağım.

 Üstelik okumadığım kitaplar çok fazla,yenilerini almayayım bari de demiyorum.Sahaflara gitmeyi ve bol bol kitap almayı düşünüyorum.Her neyse;şu an okumayı bekleyen kitaplarımın bir listesini yaptım.




*Cehennem Makineleri Serisi.

*Melek - L.A Weatherly.

*Vampir Akademisi'nden bazı kitaplar.(Vampir Akademisi'ni sahaflardan aldığım için bende sadece birinci,ikinci ve sonuncu kitapları var.Yani onları okumam şu an için mümkün değil.)

*Gece Avcısı Serisi.

*Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisinin ilk iki kitabı.

*Cennet - Alexandra Adornetto.(Bu kitaba başladım ama daha bitiremedim.Bu yüzden şu anlık o da okunmayı bekleyen kitapların arasında.Yeni kitap yorumum onun hakkında olacak.Takipte kalın ^^ )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder