Kategoriler

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Tek Renk Tag | Siyah


Öncelikle merhaba! İlk defa bir mim yayını yapıyorum o yüzden birazcık heyecanlı olabilirim ^_^ Benim seçtiğim renk Siyah,çünkü sevdiğim kitapların bir çoğu siyah.Aralarından 7 tanesini seçtim ve bunu hazırladım,umarım beğenirsiniz..

1. Bu renkte en son aldığınız kitap




En son bu renkte aldığım kitap Alaska'nın Peşinde'ydi.Kitabı çok sevdiğimi söylemek isterim.John Green'in efsane olduğunu bilmeyen yoktur artık diye düşünüyorum.


 Üstelik,John Green kitaplarının hepsini okumadım ama okuduklarım arasında bir kıyas yapsam kesinlikle en sevdiğim kitap Alaska'nın Peşinde olurdu.Aynı Yıldızın Altında'yı da okudum,beni etkiledi ama bir Alaska'nın Peşinde değildi.:D

Bu arada söylemek isterim ki,ne zaman John Green kitabı okusam ağlama krizine giriyorum ve bu yüzden kendime ''Sıla,bir süre kendine işkence etme,tamam,seviyorsun bu kitapları fakat okuduğun zaman ağlamaktan gözlerin şişmiş bir şekilde etrafta dolaşman insanları korkutuyor.Şimdi sakin ol ve o kitabı elinden bırak!'' tarzında bir emir verdim.:D Buna ne kadar süre uyarım,bilmiyorum.
Bu arada Alaska'nın Peşinde benim okuduğum siyah içeren ve bir seriye ait olmayan tek kitap.Bu yüzden onu iki kategoriye koyacağım.:D





                                                                                             2. Kapağında yüz resmi bulunan kitap 




Kapağında yüz resmi bulunan kitabım Eroinle Dans.Bu kitabı yayına koyduğum için SAKIN ÖNERDİĞİMİ DÜŞÜNMEYİN.Kitap benim için tam bir hayal kırıklığıydı...

Üstelik sadece bu da değil,çok sert bir yorum yapmamaya çalışıyorum fakat bir insanın zevk için uyuşturucuya başlayacağını düşünmüyorum.Kitabın bir kurgusu olduğunu da düşünmüyorum.

Tabi düşünenler,kitabı sevenler varsa saygı duyarım fakat ben eğer bu kitaba puanlama yapsaydım büyük ihtimalle 5 üzerinden 1,5 verirdim.
Kitabı iki kategoriye soktum.Birisi bu kategoriydi,diğeri de ''Beklentilerinizi karşılayamamış bir kitap.'' kategorisiydi.



3. Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap



Ana karakterinden tutun kötü adamına kadar tüm karakterleri sevebildiğim tek kitap serisi Ölümcül Oyuncaklar Serisi.Fakat Jace'in yeri çok ayrı.

Bunun nedenini hemen Fangirl'lüğe bağlamayın çünkü değil.Jace gerçekten çok esprili,iyi bir savaşçı ve bence serinin görüp görebileceği en tatlı karakterdi.(Kendisi de Fangirl'lüğe bağladı.)

Dolayısıyla Ana Karakterini çok beğendiğim bir kitabım da bu.

(Fotoğraftaki flaş patlamasıyla oluşan o parlaklık..Sana diyebilecek hiçbir şeyim yok.-_- ) 




                                                                                                   4. Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap




Siyah rengini seçip Açlık Oyunları'nı bu etkinliğe koymasaydım büyük ayıp ederdim diye düşünüyorum.

Açlık Oyunları'nın filmini hala izlememiş olan var mı? Ben film ilk çıktığında izleyenlerdendim sanırım.Kitabı da filmi de çok güzeldi.

Kitaba öyle çok yorum yapıldı ki,ben diyecek birşey şu an bulamıyorum.Ama hala filme de kitaba da bir göz atmayan varsa atsın ^_^










5. Bu rengin bulunduğu favori kapağınız


Siyah renginin bulunduğu favori kitap kapağım Avcı.Aslında okuduğum tüm kitaplar arasında en asil bulduğum kitap kapağı Avcı'nınkisiydi.

Melez Sözleşmeleri'nin Vampir Akademisi'ne benzediğini söylüyorlar,ben Vampir Akademisi'ni daha okumadım,bu yüzden bir şey diyemiyorum fakat Jennifer'ın kalemine güvenim tam.

Gözüm kapalı önerebileceğim bir seridir Melez Sözleşmeleri Serisi.Bunu da eklemek zorundaymışım gibi hissettim. ^^







                                                                                    

                                                                                       6. Beklentilerinizi karşılayamamış bir kitap



Eroinle Dans benim hayatımda en çok merak ettiğim kitaplardan birisiydi.Daha önce Türk yazar olarak Fatih Murat Arsal gibi isimlerin kitaplarını okuyordum ve bir gün arkadaşım Gizem,bana ''Canan Tan'ın yazdığı Eroinle Dans'ı okumalısın!'' dedi ve bende aylarca kitap alma fırsatım olmadığı için heyecanla Eroinle Dans'ı alacağım günü bekledim.

Aldım,okudum...Hani derler ya.Yıkıldım.Ciddi anlamda yıkıldım.Kitabın bir kurgusunun olduğunu düşünmüyorum.Sevdiğim tek karakter Dünya'ydı.Çok içten birisiydi bana göre.Dünya olmasaydı kitabı yarıda bırakırdım.






7. Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap


İki kategoride de Alaska'nın Peşinde var.Bence ona ait kısa yorumumu burada yapabildim.

Diyebilecek başka birşey bulamıyorum.Bu arada kitabın en sevdiğim yönü;


KİTAP CİLTLİİİİ!   













                                                                                      

                                                                                   8. Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap






Percy Jackson'ın Son Olimposlu'sunun konusu beni kendine hayran bırakmıştı.Mitolojiyi de,fantastik kitapları da PJ ile tanıdım.

Bu arada kitap biraz yıpranmış..(Hatta bayağı yıpranmış.) Bunun nedeni kitabı okula götürmemdi ve okuldan dönerken bastıran yağmurdu.En büyük kabusum o gün gerçek olmuştu.

Yapacak birşey yok :D







Bu tag'i Saklama Kabı bloğunun sahibi olan Eren Ağabey'den gördüm.Çok eğlenceli bir video yapmıştı.Video için ayrıca buradan da teşekkür etmek isterim.:3


Siz bu kitaplar hakkında neler düşünüyorsunuz? PJ serisi hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizde benim gibi Ölümcül Oyuncaklar'ın her karakterini seviyor musunuz? Bunlar hakkında bir yorum bırakırsanız inanın bana çok mutlu olurum.

Bir sonraki görüşmeye kadar kendinize iyi bakın! (Tabi ki sonrasında da iyi bakın sdjfajs)




2 yorum:

  1. ahahahaha harika bir mim olmuş Sıla *-* Ellerine sağlık. Aww söyleyeceğim çok şey var. Şimdii bir kere Alaskanın Peşinde'yi sevdiysen Kağıttan Kentler'e bayılacaksın. Çünkü Margo x10 Alaska dehşetinde bir karakter. O kadar bak ve cidden bana göre John Green'in en iyi kitabı o. Canan Tan'ın kitaplarını okumayı bıraktım artık. Bir yerden sonra sanki hep aynı şeyleri okuyormuş gibi hissetmeye başladım çünkü. Percy Jackson'u seviyor muyum? Mavi 3d gözlük takıp video çektim bence bu gayet yeterli bir yanıt asdfgdfsdassfda *-* Ölümcül Oyuncaklar serisi ise benim için hep sıkıntılı oldu. Konu, karakterler ve kurguya bir şey demiyorum ama tam seriye başlama kararı aldığım zaman yediğim büyük spoiler sebebiyle *hangisiolduğunutahminetmişsidir* ilk 3 kitaptan hiç keyif almamıştım. Çünkü serinin en çok merak edilen sorusunun cevabını biliyordum. Bana göre seri 4. kitaptan sonra güzelleşmeye başladı. Son kitabı hala alamadım :( Fuara kaldı artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıttan Kentler'i almak istiyorum.Sahaflarda falan varsa alacağım artık :D Canan Tan konusunda ben tek kitabını okuyarak bile bıkmıştım :3 Ölümcül Oyuncaklar Serisi'nde aynı spoiler'ı bende almıştım ama yine de okudum,sanırım bu tüm kitaplarını aynı anda aldığım içindi jdhh Son kitap müthiş birşeydi.Yorumun için teşekkür ederiiim ^_^

      Sil